RTR Accountant - rola w nowym SSC 2026
Poznań Pokaż na mapie ›
Dodane: Środa, 03 Grudzień, 2025 11:03
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Dam pracę / Inne
- Forma pracy:Pełny etat
- Umowa:Umowa o pracę
- Dodatkowe:Brak wymagań
- Pracodawca: Grafton Sp. Z o.o.
Opis oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Obowiązki:
- Codzienne operacje RTR: księgowania, kalkulacja rezerw, uzgadnianie bilansu, środki trwałe, zamknięcie miesiąca, uzgodnienia międzyfirmowe, przygotowanie i analiza różnych raportów, w tym raportowanie podatkowe,
- Przygotowywanie różnego rodzaju raportów podatkowych: deklaracje VAT, Intrastat, ECSL, lokalne raporty ustawowe i statystyczne w terminach dla krajów z regionu EMEA,
- Zapewnienie realizacji codziennych operacji zgodnie z lokalnym GAAP, politykami finansowymi Grupy oraz uzgodnionymi SLA/KPI,
- Aktywny udział w procesie tranzycji, ciągłym doskonaleniu, standaryzacji i automatyzacji procesów,
- Pierwsza linia kontaktu i wsparcia w zakresie zapytań związanych z RTR od interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych,
- Przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji SOP,
- Wsparcie w procesie rocznego audytu oraz kontroli wewnętrznych/zewnętrznych,
- Udział w projektach działowych i inicjatywach standaryzacyjnych,
- Umiejętność wskazywania usprawnień w procesach.
WYMAGANIA:
Wymagania:
- Dobra znajomość zasad rachunkowości i regulacji podatkowych,
- Minimum 2-3 lata odpowiedniego doświadczenia w obszarze RTR/TAX,
- Doświadczenie w pracy w środowisku BPO/SSC,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2), dodatkowy język będzie atutem -szczególnie niemiecki,
- Umiejętności analityczne, dbałość o szczegóły,
- Wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości, finansów, ekonomii lub pokrewnym,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolności rozwiązywania problemów i pracy zespołowej,
- Dobra znajomość systemu SAP,
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
OFERUJEMY:
Korzyści:
- Udział w tworzeniu nowego SSC od podstaw,
- Kluczowa rola w procesie przejścia, ciągłym doskonaleniu i standaryzacji,
- Znaczący wpływ na kształtowanie wizji organizacji i wyznaczanie kierunku jej działań,
- Model pracy hybrydowej (docelowo po fazie przejściowej: 2 dni w biurze / 3 dni zdalnie),
- Możliwość uczestnictwa w wielu szeroko zakrojonych projektach,
- System kafeteryjny z benefitami, w tym karta Multisport,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- Dodatki wakacyjne i świąteczne, system premiowy,
- Pracę w przyjaznym, międzynarodowym środowisku z dużą możliwością rozwoju wraz z nowo powstałą organizacją.
Grafton Sp Z o o
Konto prywatne
Na Lento.pl od 28 sie 2019
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook
