PTP Accountant - rola w nowym SSC 2026

Dodane: Środa, 03 Grudzień, 2025  11:03

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Inne
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: Grafton Sp. Z o.o.

Opis oferty pracy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Obowiązki:

- Codzienne operacje PTP: księgowanie faktur PO i non-PO, tworzenie i utrzymanie danych dostawców, uzgadnianie GR/IR i działania następcze, korekty, propozycje płatności, obsługa zapytań od dostawców, terminowe i dokładne wykonywanie procesów księgowych związanych z wydatkami na podróże, aktualizacje i sugerowanie usprawnień, czynności związane z zamknięciem okresu/roku, raporty zamknięcia,
- Zapewnienie realizacji codziennych operacji zgodnie z lokalnymi zasadami rachunkowości (Local GAAP), polityką finansową Grupy oraz uzgodnionymi SLA/KPI,
- Aktywny udział w procesie tranzycji, ciągłym doskonaleniu, standaryzacji i automatyzacji procesów,
- Bycie pierwszą linią kontaktu i wsparcia dla wszelkich zapytań związanych z PTP od interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych,
- Przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji SOP,
- Wsparcie w procesie rocznego audytu oraz kontroli wewnętrznych i zewnętrznych,
- Udział w projektach działowych i inicjatywach standaryzacyjnych.

WYMAGANIA:

Wymagania:

- Dobra znajomość zasad rachunkowości i regulacji podatkowych,
- Minimum 1-3 lata doświadczenia w księgowości w obszarze PTP,
- Doświadczenie w pracy w środowisku BPO/SSC,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2); dodatkowy język będzie atutem - szczególnie niemiecki,
- Umiejętności analityczne, dbałość o szczegóły,
- Wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości, finansów, ekonomii lub pokrewnym,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolności rozwiązywania problemów i pracy zespołowej,
- Dobra znajomość systemu SAP,
- Bardzo dobra znajomość MS Office.

OFERUJEMY:

Korzyści:

- Udział w tworzeniu nowego SSC od podstaw,
- Kluczowa rola w procesie tranzycji, ciągłego doskonalenia i standaryzacji,
- Znaczący wpływ na kształtowanie wizji organizacji i wyznaczanie kierunku jej działań.
- Hybrydowy model pracy (docelowo, po fazie przejściowej: 2 dni w biurze / 3 dni zdalnie),
- Możliwość uczestniczenia w wielu szeroko zakrojonych projektach,
- System kafeteryjny z benefitami, w tym karta Multisport,
- Pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- Dodatki urlopowe i świąteczne, system premiowy,
- Pracę w przyjaznym, międzynarodowym środowisku z dużą możliwością rozwoju wraz z nowo powstałą organizacją.
Grafton Sp Z o o
Konto prywatne
Na Lento.pl od 28 sie 2019
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków