Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie

Odświeżone: Środa, 03 Kwiecień, 2024  10:18

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia

Opis oferty

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z uzyskaniem wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy. Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wzrost znaczenia płaskich struktur w organizacjach

2. Zespoły w nowoczesnej organizacji
-Zespoły tradycyjne
-Zespoły zadaniowe
-Zespoły projektowe
-Zespoły wirtualne

3. Sukces organizacji w rękach menedżera

4. Bądź menedżerem, którego sam chciałbyś mieć

5. Inteligencja emocjonalna jako składnik kompetencji menedżerskich
-Definicja EQ ABCD emocji
-Panowanie i samokontrola nad emocjami
-Inteligencja emocjonalna a autorytet

6. Menedżer jako partner w zespole

7. Jak zmienia się rola postrzegania menedżera?

8. Jak zdobyć szacunek u pracowników?

9. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami

10. Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu

11. Ćwiczenie: „Mój zespół” – charakterystyka mojego zespołu

12. Ćwiczenie: Analiza przypadku – Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?

13. Wielozadaniowość pracowników

14. Indywidualizacja w zespole jest konieczna!

15. Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera

16. Delegowanie
-Zasady skutecznego delegowania zadań
-Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana Z
-akres odpowiedzialności w procesie delegowania
-Bariery delegowania
-Dobowy rytm dnia
-Organizacja pracy własnej i delegowanie zadań w zespole – zasady
-Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań

17. Motywowanie pracowników
-W jaki sposób motywować pracowników?
-Prawa motywacji
-Dopasowanie zaangażowania i motywacji do realizacji zadań

18. Style kierowania a potrzeby zespołu
-Style kierowania
-Analiza własnego stylu kierowania
-Test
-Rozwój pracowników - etapy
-Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
-Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
-Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
-Analiza przypadku
-Wyznaczanie standardów pracy w zespole
-Ustalenie zasad panujących w zespole – Dlaczego jest potrzebne?
-Ćwiczenie indywidualne
-Czego oczekuję od swoich pracowników? – ćwiczenie
-W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?
-Ćwiczenia: indywidualne wystąpienia uczestników

19. Psychologiczne narzędzia kierowania
-Odsłanianie intencji
-Zdarta płyta
-Formułowanie komunikatów – Komunikat „Ja”
-Ćwiczenia
-Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
-Ćwiczenia w grupie

20.Typy rozmów z pracownikami:
-Pochwała Konstruktywna krytyka,
-Wyznaczanie granic
-Przekazywanie trudnych decyzji
-Rozmowa oceniająca
-Reakcje pracowników na poszczególne typy rozmów
-Ćwiczenia: Symulacje rozmów

21.Podsumowanie szkolenia: ćwiczenie

TRENER: Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe.

Przeczytaj więcej na: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/trenerzy/adrianna-zbinska.html

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/assets/dokumenty/formularz-zamowienia.pdf

Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków