IT Helpdesk with German

Dodane: Wtorek, 12 Listopad, 2019  08:04
  • Kategoria: Dam pracę / Informatyka / Telekomunikacja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Płaca brutto min.:6000 zł
  • Płaca brutto max.:7000 zł
  • Pracodawca: Recruiters Polska

Opis oferty pracy:

Aktualnie, dla jednego z naszych międzynarodowych klientów z Poznania
poszukujemy kandydata na stanowisko:

Stanowisko: Service Operations Analyst with German
Lokalizacja: Poznań

Czym będziesz się zajmował:
Monitorowaniem systemu biletowego pod kątem przychodzących żądań i problemów z przetwarzaniem
Monitorowaniem systemu telefonicznego, czatowego i pocztowego pod kątem incydentów przychodzących i próśb o pomoc
Rejestracją, kategoryzowaniem i utrzymywaniem priorytetów żądań pomocy technicznej dla użytkowników końcowych poprzez wykorzystanie systemu biletowego w celu zapewnienia aktualnego statusu
Udzielaniem wsparcia dla użytkowników, w tym wyższej kadry kierowniczej i kadry kierowniczej.
Rozwiązywaniem problemów ze stacjami roboczymi, podstawowych problemów z siecią (sieć lokalna, Internet, Wi-Fi)
Eskalacją problemów do wyspecjalizowanych zespołów
Sugerowaniem ulepszeń
Szkoleniem i wdrożeniem nowych użytkowników
Zapewnieniem podstawowych wewnętrznych szkoleń w zakresie używanych aplikacji MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) i pakietu współpracy (OneDrive, grupy O365 itp.)
Rozwiązywaniem problemów technicznych związanych z działaniem i obsługą urządzeń jak laptop, stacja robocza, drukarka, system telefoniczny, telefony komórkowe i tablety.

Stawiając na Ciebie oczekujemy, że masz:

Co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze wsparcia IT
Dobrą znajomość systemów operacyjnych Windows
Dobrą znajomość środowiska Windows (integracja z Active Directory itp)
Dobrą znajomość Office 365
Znajomość konfiguracji sieci na stacjach roboczych (DNS, TCP / IP i inne koncepcje sieciowe)
Znajomość systemu biletowego i procedur Service Desk
Doświadczenie w korzystaniu z programu Outlook- rozwiązywaniu problemów w środowisku sieciowym (uprawnienia, udostępnianie kalendarza, delegowanie)
Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej dotyczącej Service Desk
Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego- warunek konieczny
Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego- warunek konieczny

Co oferuje nasz Klient:

Pracę w globalnym zespole w międzynarodowym środowisku u lidera technologii przemysłowej
Ambitne i ciekawe projekty
Możliwość pogłębiania wiedzy w obszarze wsparcia użytkownika
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość budowania indywidualnej ścieżki kariery, realna szansa awansu,
Pakiet benefitów pozapłacowych
Uczestnictwo w ciekawych projektach społecznej odpowiedzialności.

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą wyślij nam niezwłocznie swoje CV!

Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.https://www.recruiters.com.pl/polityka_prywatnosci.php
Napisz wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 5MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Poznań
Recruiters Polska
Odpowiada szybko
Na Lento.pl od 14 paź 2015
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń