IT Help Desk with German language

Dodane: Piątek, 16 Październik, 2020  10:50
  • Kategoria: Dam pracę / Obsługa klienta / call center
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: Antal

Opis oferty pracy:

Key accountabilities include:
· Providing technical support to internal users with a focus on delivering excellent customer experience
· Handling telecoms requests in a timely manner according to procedures
· Resolving a high percentage of calls at first point of contact through the use of the knowledge base
· Ensuring that the ticket kickback/errors are maintained low
· Providing support to the Team and Team Leaders/Manager

We expect:
· Fluent command of German, min. C1 level (is a must)
· Good command of English, min. B2 level (is a must)
· Experience in Customer Service/Service Desk area (will be an asset)
· Strong organizational and communication skills
· Experience in working within a SSC/BPO sector (preferred)

We offer:
· Opportunity for professional development in an international environment and for increasing your abilities and skills
· Employment in a well-known company with an established position in the market
· Attractive salary and bonuses
· Full package of benefits that include private medical care, life insurance, multisport etc.
· Many training opportunities to enhance your growth
· Great atmosphere and comfortable working conditions
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 8MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Poznań
Barbara
Na Lento.pl od 07 wrz 2020
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnijUdostępnij na Messenger Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków